سلامت

برنامه تمرینی تردمیل برای چربی سوزی

از سه برنامه ساده زیر در بیشتر روزهای هفته (نه هر روز!) استفاده کرده تا به هدف به ظاهر سخت خود یعنی کاهش وزن برسید. به یاد داشته باشید که تردمیل وسیله ای است که به علت داشتن متغیر های سرعت و شیب بهترین وسیله برای سوزاندن چربی است.

سرعت

افزایش سرعت تردمیل بدن شما را به سوزاندن چربی وادار می کند. در آغاز 5 دقیقه بر روی سطح صاف تردمیل راه بروید تا بدنتان گرم شود. در ادامه 15 دقیقه به آهستگی شروع به دویدن کنید( دویدن ملایم). تمرین ساده خود را با 5 دقیقه راه رفتن برای سرد کردن خود به پایان برسانید.

شیب

تغییرات شیب تردمیل می تواند صحنه ی بالا رفتن از تپه و بلندی را بازسازی کند. تمرین ساده خود را با 3 دقیقه راه رفتن با شیب 0 درصد( سطح صاف) آغاز کنید. در ادامه کار با این دستگاه ورزشی ،هر سه دقیقه یکبار شیب را 1 درصد افزایش دهید تا به شیب 4 درصد برسید، سپس با همین روال به عقب بازگشته تا شیب تردمیل دوباره 1 درصد بشود. در آخر برای سرد کردن خود، 3 دقیقه بر روی سطح صاف دستگاه راه بروید.

وقفه ( فواصل زمانی معین)

تردمیل را می توان به عنوان وسیله ای شناخت که با وقفه های متناوب (“راه رفتن” و “دویدن”) ، به ابزاری مفید برای اجرای تمرینات ساده تبدیل شده است.بعد از گرم کردن ( راه رفتن) به مدت 5 دقیقه بر روی سطح صاف تردمیل، 3 دقیقه آهسته بدوید، سپس 1 دقیقه راه بروید و این وقفه های ساده را پشت سرهم اجرا کنید. در آخر برای سرد کردن خود 5 دقیقه در شیب 0 درصد دستگاه، راه بروید.

اگر می خواهید جاده کاهش وزن را به همراه تردمیل صحیح و سلامت طی کنید، هیچگاه مدت زیاد و با سرعت و شیب بالا تمرین نکنید، چه بسا نه تنها وزن کم نمی کنید ، بلکه مشکلات دیگری برای ماهیچه های بدن خود بوجود می آورید.امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا